21 listopada 2011

Witam witam

A oto moje Początki.... Wczoraj dodałam pierwszego posta na DOM-PORADY o usuwaniu plam. Tam tez znajdziecie rozne sposoby by zachować nasze gniazdko w czystości i dobrym stanie... Wszystko to zbierałam od kilku lat w jednym zeszycie, ale teraz będzie to jego nowoczesna wersja :P heh ehe...

Na stronce ENCYKLOPEDIA WSPOLCZESNEJ KOBIETY beda porady kosmetyczne, naturalne na podstawie jednej wspanialej ksiazki mojej teściowej. Ja zacznę od jednego tomu (a jest ich 6) mającego okolo 1000 stron... Z czasem dojda inne podstrony mojego bloga, jak feng shui, decupage, hiszpańskim(bo jego się wlasnie uczę), o naszych oczkach w glowie, czyli o naszych dzieciach, ogrodnictwie i kto wie co jeszcze!!! zapraszam do lektury ;) i czekam na komentarze
pozdrowionka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Załaduj więcej...

Dziekuje wam bardzo z wszystkie komentarze!!! Sa dla mnie bardzo wazne wasze opinie dlatego czytam i staram sie odpowiadac na wszystkie.

Prosze tylko o wyrozumialosc pod wzgledem bledow, bo moj komputer nie posiada polskich znakow. Tekst poprawiam z opcja na bloggerze, ale niestety jest ona dosc uboga :/

zarabiaj